Pretplatite se na našu
you tube stranicu-priroda zdravlje za 10
koja govori o prirodnom liječenju,ljekovitim travama,savjetima,recepti za koje niste znali itd. Stranica na You tube je napravljena za cijelu porodicu jer sadržava razne teme uglavnom korisne.

Popular Posts

Cista II dio

Čaj za topljenje ili pucanje cisti na jajniku na prirodnoj bazi može biti dobro  djelotvoran,vremenom se utvrdilo da je za još mnogo toga dobar.

Čisti kompletan organizam od svih otrova,hemikalija,topi ciste bilo gdje da su,normalizuje rad svih organa u tijelu ,ureduje rad  crijeva,uklanja akne,kod neplodnosti daje dobre rezultate itd.
Najnovije saznanje je da je osoba iz BiH koja je 45 dana trošila čaj bila mnogo bolje sa zdravljem.Imala je ciste na dojkama.Od nekoliko cisti najveća je bila veličine 18 mm ,te je osoba imala još problema kao što je cin3.
Nakon terapija od 40 dana cista sa 18 mm istopila se na 6 mm,dok je sada cin1.Vezano za cin3, trebala je biti operacija,sada su propisani samo  lijekovi.
Opet treba stalno ponavljati,spas je u prirodi,u ljekovitim travama,tu su one oko nas u krugu od 6o km.Normalno je da ovdje treba biti uporan, neke osobe koristile su neku svoju terapiju jednu sedmicu i kažu :nije mi ništa pomoglo.
Takvima ne mogu nikakvi lijekovi, doktori ni bilo ko drugi pomoći.Bilo kakva terapija da je, pa i ona bezazlena prehlada,ako se ne istraje na trošenju lijekova koji su preporučeni, bolest se opet vraća.
Opet treba znati i to da jedan čaj nekome pomogne a opet drugom ništa ne pomogne.Zato ima tih čajeva bezbroj,pa ko dođe do svog čaja sretan je i uskoro zasigurno zdrav.

Na kraju bez kontrole ljekara nema ništa,tu su da odrede dijagnozu i  oni su tu da vam pomognu i prate vaše stanje,a lijekove iz prirode možete piti uz skoro svaku terapiju.Sretno. Poruke možete slati i  na meil omangogle@gmail.com

tags:imam ciste,liječenje ciste,liječenje ciste na dojki,ciste na jajniku,neplodnost,

52 comments:

  1. Ja vas molim da mi na neki način dostavite informaciju kako i gde mogu da nabavim čaj koji otklanja ciste ... unapred vam hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj savjet je caj od vrkute i marulje,neznam gdje su vam se formirale ciste ali za pcos je odlican,a takodje i za ciste na dojkama vrkuta je dobra.

      Delete
  2. Za sve info:omangogle@gmail.com,pozdrav

    ReplyDelete
  3. Želim samo da Vam se zahvalim.Popila sam čaj i tinkturu do pola i jutros sam otišla na pregled,a mojih cista i priraslica nema-jednostavno su nestale.Ne mogu da opišem koliko sam srećna, hvala bogu što ima još takvih ljudi kao što ste Vi.Ovo će Vam biti najbolja reklama, bar u ovom delu Srbije,svima ću Vas preporučiti.
    Srdačan pozdrav iz Kosjerića!

    ReplyDelete
    Replies
    1. molim vas kazite mi koji ste caj pili za ciste,hitno mi je potreban.

      Delete
    2. mozete li mi poslati tel ili adresu tog caja sto ste pili posto i ja imam istih problema ,nalazim se u Vranju
      Vesna Hvala

      Delete
  4. Ova ljekovita trava je nasljedstvo, poklon od jedne gospođe koja nije imala nasljednika, još od prije 24 godine.Može se naručiti ovim putem.Komentari koje ne želite da se objave ,neće biti objavljeni.

    ReplyDelete
  5. Isprobala sam caj super je

    ReplyDelete
  6. Želela bih naručiti čajeve i određene tinkture za rešavanje problema ciste na dojkama (kojih ima jako mnogo i raznih veličina, do 19 mm). Na koji način je moguće izvršiti narudžbe? Unapred hvala.
    Srdačan pozdrav.

    ReplyDelete
  7. Meilom se može dogovoriti u vezi detalja djelovanja ovog recepta i svih drugih nejasnoća,pitanja:omangogle.gmail.com ili ostavite svoj meil uz pitanje tako dav se odgovori direktno na vaš meil koji ovdje neće biti objavljen.

    ReplyDelete
  8. Molim Vas da mi napisete kako se zove taj caj i da li pomaze cistama u dojci unapred hvala..

    ReplyDelete
  9. Ovaj kako se može nazvati "Babin čaj" jer je samo jedna baba zaslužna što on postoji,djeluje kako na vodene ciste na jajnicima koje topi,tako i na ciste na dojkama koje smanjuje dok ne nestanu.

    ReplyDelete
  10. pomozite i recite koji je to caj s cistama se borim jako dugo

    ReplyDelete
  11. molim vas pomozite s cistama se borim jako dugo vec 10 godina sad imam ih i na bubrezima zanima me koji je to caj sve cu probat samo da odu pomozite hvala

    ReplyDelete
  12. za sve info javite se meilom na :omangogle@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Dali se taj čaj može nabaviti negdje u Hrvatskoj?

    ReplyDelete
  14. Ovim putem, možete naručiti čaj ostavite vaš mail,čaj ide bilo gdje u svijetu.

    ReplyDelete
  15. kako mogu saznati koliko kosta caj i mogu li ga narucit ovim putem...Pozdrav iz Crne Gore

    ReplyDelete
  16. info mailom :omangogle@gmail.com ili ostavite vaš mail koji neće biti objavljen.

    ReplyDelete
  17. Ako ne možete dobiti vezu meilom,ostavite svoj meil na komentarima .Taj komentar neće biti objavljen.

    ReplyDelete
  18. Zanima me koji je to čaj kako se zove i da li može pomoći protiv priraslica?

    ReplyDelete
  19. Zove se "Babin čaj" nema ga u apotekama,kod nekoliko slučajeva kažu da je pomoglo i kod priraslica ali nije provjereno.

    ReplyDelete
  20. pozdrav veliki,, koliko košta taj čaj Tuzle sam pa me zanima veoma i kako mogu doći do jega

    ReplyDelete
  21. javite se meilom,da javite adresu i dobit ćete čaj za 40 dana korištenja,pozdrav Tuzli

    ReplyDelete
  22. Moja kolegica je pila Babin čaj. Imala je cistu u koljenu tako da nije mogla savinuti koljeno kad je išla po stepenicama.Do sada je popila 3 paketića čaja i već 15 dana normalno hoda niz stepenice. Jako je radosna. Ima lošu cirkulaciju u nogama . Sad su joj i prsti na nogama topliji. Neću se zahvaljivati,čaj je djelotvoran.LP

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozdrav!mene zanima da li ovaj caj smanjuje tzv.cokoladne ciste na jajnicima?*

      Delete
  23. Dobro vece ja neznam Kako Ali Vase Adresse nikaku ne Idu jel mozete mi caj za ciste na dojki ili papilom reci ili napisati Gde. Da narucim lijep pozdrav

    ReplyDelete
  24. interesujeme caj za ciste na dojci ako mozete da mi napisete kako ga mogu nabavit i gdje hitno hvala unaprijed

    ReplyDelete
  25. kako mogu nabavit caj za cistu na dojci hvala

    ReplyDelete
  26. Za sve info pitajte putem maila:omangogle@gmail.com pozdrav

    ReplyDelete
  27. Od svih terapija koje pijem za ove probleme, Vaš čaj mi je najviše pomogao. Nije samo utjecao na mastopatiju nego bih se općenito bolje osjećala, pa bi me prijateljice pitale na čemu sam,hehe,hvala vam velika.

    ReplyDelete
  28. Postoji li ijedan čaj koji može ukloniti priraslicu nastalu zbog hronične upale? Hvala

    ReplyDelete
  29. treba mi taj caj imam ciste na jajnicima,gdje da ostavim adresu da mi posaljete?

    ReplyDelete
  30. poštovana javite se meilom:omangogle@gmail.com ili ovim putem na komentar koji neće biti objavljen

    ReplyDelete
  31. Čaj koji se ovdje spominje nema nuspojava i u nekoliko slučajeva nn ženske osobe su javile da su im priraslice nestale,da li je to slučajnost ili ne to vam ne možemo potvrditi,ali ovaj čaj čisti organizam to je sigurno.

    ReplyDelete
  32. zanima me ima li caj efekta kod mioma na materici jer ih ja imam i to dosta...hvala...

    ReplyDelete
  33. kako moze da se naruci taj caj

    ReplyDelete
  34. Nisam imala godinama menzes kako treba,to jest nikad u životu, čekalo se po 38 i više dana da dođe ili ne dođe, evo sada je stigao 28-gi dan poslije prethodnog,nestali su bolovi predmenstrualni,ne pijem više po šaku lijekova.Sretna sam,hvala.

    ReplyDelete
  35. Drago nam je je da je nekome pomoglo prirodno liječenje.Poruke možete slati i na meil:omangogle@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Ovim putem želim da se zahvalim i javim vam da bol u dojkama je nestao.Nisam pila čaj godinu dana ,počeli su opet bolovi ,pila sam opet čaj i bolovi su ponovo nestali.Za ciste neznam jer nisam išla na ultrazvuk.Ali ću vam uskoro javiti i te rezultate.Lijep pozdrav,Zagreb

    ReplyDelete
  37. danas sam išla na UZ .Masala, smanjuju se ciste. Sada sam zdrava potpuno I izlijecena.

    ReplyDelete
  38. Pozdrav iz Mostara.Doktor mi je rekao da se cista smanjuje.Moram tu radosnu vijest podijeliti

    ReplyDelete
  39. Pozdrav,
    Da li se čaj još uvjek može naručiti ovim putem i ako može koliko bi koštao sa isporukom u Sarajevo?
    Hvala

    ReplyDelete
  40. se interesiram kako se vika toj caj vi blagodaram od napred

    ReplyDelete
  41. Babin čaj jer je nasljedstvo od babe.I tog čaja nema mnogo.

    ReplyDelete
  42. Molim Vas da mi odgovorite, vidim da imate neke cajeve za ciste, medjutim mene muče polipi u nosu, pa me interesuje imate li neku kremu, ulje ili biljku kojom bi mogla sebi olaksati irijesiti ovaj moj problem, lijep pozdrav, Ivaana

    ReplyDelete
  43. Možete probati ,nema nus pojava,čaj čisti organizam....

    ReplyDelete
  44. Koristim terapiju redovno, pijem sa vinom svako jutro i veče a preko dana uzimam tinkturu. Baš nešto verujem da će mi to pomoći.

    ReplyDelete

Vaš komentar će biti provjeren te objavljen ili ne objavljen.Komentari upućeni vlasniku bloga neće se objavljivati.